Prezentacja SP12

Zakończenie roku szkolnego:)
2019-06-19 18:50   Dorota Nita
Klasa Ia :: Aktualności - klasa Ia
     19 czerwca odbyło się uroczyste zakończenie roku szkolnego 2018/2019. Najlepsi uczniowie z klas I - III otrzymali z rąk Pani Dyrektor Anny Wróblewskiej nagrody książkowe za bardzo dobre wyniki w nauce i wzorowe zachowanie. Z naszej klasy byli to następujący uczniowie: Róża Angerman, Dominika Bartos, Karolina Bechta, Julia Góralska, Maciej Jabłoński, Zosia Jon, Seraphina Kalejaiye, Nadia Orzechowska, Oliwia Ostachowska, Marta Różańska i Hania Wolska.
Serdecznie Im gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów. Następnie udaliśmy się do klasy, gdzie otrzymaliśmy świadectwa ukończenia klasy pierwszej i promocję do klasy drugiej. Pożegnaliśmy się z naszą Panią Dorotą, która przypomniała nam również o zachowaniu bezpieczeństwa na wakacjach. Do zobaczenia po wakacjach w drugiej klasie:)))

Czytaj dalej...
Wycieczka do Sali Zabaw "Kajtek"
2019-06-14 18:21   Dorota Nita
Klasa Ia :: Aktualności - klasa Ia
     14 czerwca udaliśmy się na kolejną wycieczkę do Sali Zabaw "Kajtek", w której również miło spędziliśmy czas:)))

Wycieczka do Sali Zabaw
2019-06-03 17:41   Dorota Nita
Klasa Ia :: Aktualności - klasa Ia
     3 czerwca mieliśmy zaplanowana wycieczkę do Teatru Muzycznego "Syrenka" na przedstawienie pt."Kot w butach". Z przyczyn od nas niezależnych przedstawienie zostało odwołane. Na szczęście udało się zamiast tego zorganizować wyjście do sali zabaw. Pobyt w niej bardzo nam się podobał , co widać na poniższych zdjęciach:)))

Czytaj dalej...
Dzień Dziecka na sportowo:)
2019-05-31 17:07   Dorota Nita
Klasa Ia :: Aktualności - klasa Ia
     31 maja obchodziliśmy w naszej szkole Dzień Dziecka na sportowo. Wszyscy uczniowie z klas I - III spotkali się na boisku i wzięli udział w różnych konkurencjach sportowych. Jedne były łatwiejsze, inne bardziej śmieszne. Liczyła się dobra zabawa. Pogoda również dopisała, co widać na poniższych zdjęciach:)))

Zielona Szkoła do Ciechocinka, Torunia i Bydgoszczy
2019-05-15 15:39   Dorota Nita
Klasa Ia :: Aktualności - klasa Ia
     W dniach 15-17 maja pojechaliśmy autokarem na Zieloną Szkołę do Ciechocinka, Torunia i Bydgoszczy. Pierwszego dnia w Ciechocinku zwiedzaliśmy tężnie, uzdrowisko, fontannę „grzybek”, Park Zdrojowy, Teatr Letni, dywany kwiatowe, zegar kwiatowy. Po południu wzięliśmy udział w zajęciach terenowych dla dzieci w Rancho Pod Olszyną. W programie były zajęcia jeździeckie oprowadzanie na kucach, gra terenowa „wyprawa po skarb”, konkurs strzelania z łuku oraz oprowadzanie po mini zoo. Drugiego dnia było zwiedzanie oraz warsztaty w Żywym Muzeum Piernika, spacer po Starym Mieście w Toruniu: Rynek Starego Miasta, Dwór Artusa, Krzywa Wieża, Kamienica pod Gwiazdą, Pomnik Mikołaja Kopernika, ratusz, Kościół Najświętszej Marii Panny oraz pokaz filmu w technice 3D „Księga Toruń”. Trzeciego dnia zwiedzaliśmy Bydgoszcz. Byliśmy na warsztatach w Muzeum Historii Brudu i Mydła i w Karmelowej Krainie oraz odbyliśmy spacer po Rynku Starego Miasta, Wyspa Młyńska, Spichrze nad Brdą, Opera Nova, katedra pod wezwaniem św. Marcina i św. Mikołaja. Wzięliśmy również udział w rejsie tramwajem wodnym po Brdzie. Pobyt na Zielonej Szkole był bardzo intensywny i wyczerpujący. Do Łodzi wróciliśmy zmęczeni, ale bardzo zadowoleni:))))

Czytaj dalej...
Pozostałe wiadomości (stron: 7)

BIP

Edukacja Globalna

Wf z klasą

Szkoła przyjazna dla 6-latka

sobota

Dziś jest sobota, 24 sierpnia 2019, imieniny Bartłomieja, Jerzego.

Kontakt

Ministerstwo Edukacji i Nauki

Rzecznik Praw Dziecka

Rodzicielska WWW

Nakarm głodne dziecko - wejdź na stronę www.Pajacyk.pl