Aktualności- klasa VIc

100-LECIE ODZYSKANIA RZEZ POLSKĘ NIEPODLEGŁOŚCI
2018-11-09 14:27   Emilia Skrzypiec
     Tegoroczne Święto Niepodległości było wyjątkowe. Dnia 11 listopada obchodziliśmy 100-lecie odzyskania przez Polskę niepodległości.
     Świętowali nie tylko Polacy. Budynki na całym świecie rozświetliły się na biało-czerwono. Biało-czerwone barwy rozświetliły również naszą szkołę i klasy.
     Dnia 9 listopada 2018 roku w naszej szkole odbył się uroczysty apel podsumowujący obchody 100. rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości "Sto lat radości z niepodległości".

Czytaj dalej...
Wycieczka do stolicy
2018-10-29 19:27   Piotr Chmielarski
Klasa VIc :: Aktualności- klasa VIc
     Dnia 25 października całą klasą wybraliśmy się na wycieczkę do Warszawy. Wszyscy uważnie słuchaliśmy przewodnika, który interesująco opowiadał nam o mieście.

Widzieliśmy wiele ciekawych miejsc i obiektów takich jak: Pałac Prezydencki, Pomnik Upamiętniający Katastrofę Smoleńską, pomnik Małego Powstańca, Zamek Królewski i słynną Syrenkę Warszawską. Jednak głównym punktem wycieczki była wizyta w Centrum Nauki Kopernik, gdzie spędziliśmy większość czasu.
     Mogliśmy swobodnie oglądać, uczestniczyć w eksperymentach i korzystać ze wszystkich wynalazków. Wróciliśmy bardzo zmęczeni, ale zadowoleni. Wszyscy nadal miło wspominają czas spędzony w naszej stolicy.
Czytaj dalej...
Dni kreatywnych pasjonatów-komiks w roli głównej.
2018-10-23 19:10   Emilia Skrzypiec
     We wtorek, 23 października uczeń Filip Szewczyk poprowadził lekcję o komiksie. Można było się na niej dowiedzieć o historii i budowie komiksu oraz czym się różnią pojedyncze style rysowania z różnych krajów. Lekcja miała formę interaktywnego wykładu. Zostały w niej wykorzystane kolorowe wydruki. Zajęcia trwały całą godzinę lekcyjną.

Dziękujemy!
Lekcja patriotyzmu w kinie!
2018-10-14 10:28   Emilia Skrzypiec
     We wtorek, 25 września, wraz z kolegami z innych klas szóstych i siódmych wybraliśmy się do kina na film pt.: "Dywizjon 303. Historia prawdziwa".
     Film w reżyserii Denisa Delicia opowiada historię najważniejszych członków Dywizjonu 303, od początkowego szkolenia, przez dopuszczenia do zadań bojowych, aż po kluczową bitwę powietrzną tamtego konfliktu. Obraz nie bez powodu nosi podtytuł „historia prawdziwa”. Fabuła powstała bowiem na bazie słynnej książki Arkadego Fiedlera, który odwiedzał lotników w ich bazie w Northolt.
     Ten film to prawdziwa lekcja historii i patriotyzmu. Polecamy!
Wybory do Samorządu Uczniowskiego
2018-10-14 10:18   Emilia Skrzypiec
Klasa VIc :: Aktualności- klasa VIc

Miło mi poinformować, że mamy swoich przedstawicieli w Samorządzie Uczniowskim na rok 2018/2019.
      Naszą klasę reprezentują dwie uczennice. Są to Patrycja Gorzela i Maja Masiarek. Dziękuję za zaangażowanie i przeprowadzenie akcji promocyjnej.
     Życzę owocnej pracy.
Pozostałe wiadomości (stron: 44)

BIP

Edukacja Globalna

Wf z klasą

Szkoła przyjazna dla 6-latka

czwartek

Dziś jest czwartek, 15 listopada 2018, imieniny Alberta, Leopolda.

Na obiad: jarzynowa z manną oraz szynka gotowana w sosie koperkowym, surówka z kapusty czerwonej, ziemniaki, kompot

Kontakt

Ministerstwo Edukacji i Nauki

Rzecznik Praw Dziecka

Rodzicielska WWW

Nakarm głodne dziecko - wejdź na stronę www.Pajacyk.pl